Εκτύπωση
Κατηγορία: Πελοπόννησος
Εμφανίσεις: 2580
joomplu:58Ιστορία: Στα Ρωμαϊκά χρόνια ο Ιούλιος Καίσαρας αλλά και ο Καλιγούλας θα έχουν στα σχέδια τους να κατασκευάσουν τον Ισθμό, μόνο ο Νέρωνας όμως, θα το επιχειρήσει κιόλας. Ο θάνατος του Νέρωνα ωστόσο, θα διακόψει τις εργασίες κατασκευής! Ο Ηρώδης ο Αττικός είναι το επόμενο πρόσωπο, που θα ασχοληθεί με τον Ισθμό χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Και κατά την εποχή που το Βυζάντιο επικρατεί όμως, θα γίνουν διάφορες προσπάθειες κατασκευής. Μετά την Τουρκοκρατία και τον Εθνικό Απελευθερωτικό Αγώνα του 1821 ο Καποδίστριας θα εξετάσει ξανά το θέμα. Το ίδιο θα κάνει και ο Ζαΐμης. Εκείνος που ύστερα από 2 χιλιετίες θα προχωρήσει στην πολυπόθητη κατασκευή του, θα είναι ο Χαρίλαος Τρικούπης. Το έργο της Διάνοιξης του Ισθμού θα ξεκινήσει το 1882 μ.Χ. και η Πελοπόννησος θα γίνει "νησί" το 1893 μ.Χ.. Τον ίδιο χρόνο, τα επίσημα εγκαίνια που θα πραγματοποιηθούν για την λεγόμενη "Διώρυγα της Κορίνθου" θα επισφραγίσουν την ολοκλήρωση μιας ιδέας 2.400 ετών.

Περιοχή: Ισθμός (Πελοπόννησος) / Ελλάδα.
Λέξεις κλειδιά: Κόρινθος, Λουτράκι, Αρχαία Κόρινθος, Άγιοι Θεόδωροι, Όρος Ζήρεια.
Πρόσθετα στοιχεία: Βεβαίως, το πέρασμα με το καραβάκι αποτελεί μια μοναδική εμπειρία, ωστόσο, υπάρχουν κι άλλες εναλλακτικές επιλογές για να θαυμάσουμε αυτό το αξιοθέατο. Η παλαιά εθνική οδός για παράδειγμα, προσφέρει υπέροχη θέα τόσο προς τον Σαρωνικό, όσο και προς τον Κορινθιακό, την ίδια στιγμή που οι περιφερειακοί δρόμοι μας προτρέπουν, να εξερευνήσουμε τα διάφορα σωζόμενα τμήματα της Διολκού.